24 februari... lön?

Hm?! Lite tankar kring min lön...
Imorgon får vi då lön igen... Alla utom jag! Efter som jag har ett pra GRYMT snygga ridstövlar stående nere i källarn så kommer all min lön direkt försvinna ned i min kära mors plånbok OCH kanske även en del av nästa lön! Okej, jag ångrar inte att ajg köpte stövlarna! MEn man får lite s,å ångest över att veta att man kommer vara utan pengar i minst en månad till!!



Dagen annars har varit helt OK!!(Y) Umgåtts med mina små älsklingar =D<3 Haft HK 2 ggr idag också, och jag behöver nog inte säga att jag ALDRIG mer kommer att vilja ha hemkunskap igen! Som tur är byte vi Elevens Val idag och nästa gång kommer jag antingen att ha Bild(<3333) eller Husets Ämne =D

Resten av dagen kommer ägnas åt ridning med min lilla sötis, får nog bli lite dressyr idag!! hrmf, bara att bita ihop, och sedan blir det hem och slappa, kanske till och med plugga lite på förra terminens Samhälls/HK - inlämning "Du om 4 år" "/ xD



Gårdagens träning blev mycket bättre än resten av dagen och bjöd som alltid på mången skratt xD<3

Gårdagens solklara kommentar får vi lägga till idag, var helt klart följande;

Claes: Nu är vi färdiga!
*Okänd person kommer in med hund och häst i ridhuset
Okänd: Ni tog mycket längre tid på er än ni sa att nu skulle! Du sa att ni skulle vara färdiga halv 8...
Claes: Oj, vad är kl då? :O
Okänd: kvart i 9!!!
Claes: Men ojdå!! Ajja, det var Emilias fel hon la så mycket volter!

Tack Claes för att du skyller allting på mig ! hahah xD

men nu får alla ha det så bra så ses/hörs vi imorgon eller kanske till och med ikväll?! vem vet?!

Buu&Pöss

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, men du gjorde massor av volter :P

2009-02-27 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0