090204

Måste bara börja med att be om ursäkt för mitt "lilla" utbrått igår... Sry!!!

Dagen började med skolan, hände inte så jätte mycket men kan ta de från början
Bild: Fick 20 min "fri tid" till att måla vad vi ville, jippie fick ju då med andra ord lite mer tid att jobba med min ängel (A)
Matte: Drygt eftersom hjärnan inte var på humör för att tänka på tal just då...
No: Helt okej, för en gångs skull
Lunch: Beskrivs enklet med ett enda ord.... MATKRIG xD
Sv: Total katastrof eftersom alla i klassen tydligen betsämt sig för att skaffa sig IG genom att total förstöra lektionerna, Undra om de någonsin kommer komma på att de faktiskt förstör för de som VILL komma in på de linjer de sökt?!

Efter skolan så blev det Villan i typ 1 timme, spelade kort med Hannah och Tove =D skojigt värre x)
Sedan hängde jag med Muhammed och Tove in till stan där vi tog en fika och så hem igen,
Hemma blev det mys med älsklingen och vid kvart i 7 iväg till stallet. Väl hemma från stallet hamnade man här...

Laddar upp lite fina bilder på min älskling och älsklings pålle eftersom dom e de bästa som finns <33333




Älskar dig älsklingen<333333



Pöss på snyggingen<333



Ser lite ut att vara ett arabiskt fullblod nästan?! xD<333



Som sagt denna häst är i mina ögen den snyggaste och sötaste pålle som vandrar på denna jord<3333333


Buu&Pöss på er<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0