Varberg, äntligen!

Nu var man äntligen här! Hela dagen har beståt av att packa upp och komma i ordning... =)

Det blev en hel del grejer, och ändå lyckas man glömma massa saker, så alla mina schabrak står i sin lilla påse i stallet till ingen nytta och min mobilladdare ligger bekvämt kvar i fönstret hemma på stenmursgatan. (Y) Så nu är mobilen så klart urladdad! Så typiskt...

Imorgon blir det massa genomggång och skit och sen ska jag rida på min älskling =D<3

Saknar redan pojken där hemma <333

Nu ska jag kolla klart på Djävulen bär Prada och sen blir det sängen, första natten i nya stugan, iih =)

Godnatt nu alliihopa =)

Pussar på er<33































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0