TRÖÖTT

Tänkte börja med att säga Grattis till min älskade pojkvän som fyller år idag<3
Jag älskar dig<333

Första riktigt "skoldagen" avverkad nu då. Va typ jätte tråkigt, det roligaste var nog när vi gick igenom Hästpolicyn... Annars kollade vi på någon mobbningsfilm  och så gick vi igenom skolans Drogpolicy.

Efter skolan red jag pållen lite, gick super bra =) Kände sig lite liten när alla stor hästar kom in bara, haha

Fortfarande ingen laddare så nu e mobilen total död, ni får ringa Nea om ni vill mig något =)
Nu ska jag ialla fall kolla klart på Linas kvällsbok och drika lite tee, sen blir det äntligen sängen

Ha det så gött, massamassa pussar =)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0