Resultat och hallon

Gårdagen kan man ju säga var både bra och dålig. Skit bra resultat i både  LB:1 och LC:1 =) Det dåliga var dock att tävling var HUR dryg som helst!! Dom hade beräknat sista start till 20,20 =O Som tur var blev jag inte placerad och behövde vänta tills dess, haha Mitt resultat i LB:1 räkte dock till den övre halvan av resultat listan. Jag misstänker att jag hamnade någonstans mellan plast 10 och 14 av 30 starter =) Super bra för att vara andra lokala LB:1 =D=D=D


Hittils har den här dagen beståt av sömn, frukost och hallonplockning med min älskade mormor =)
Nu blir det snart stallet sen får vi väl se vad jag hittar på=)

Ikväll kommer i alla fall min älskling och då blir det mys =D<33

Ha en syper bra dag xD
Buu&Pöss<3


Kommentarer
Postat av: Neeah

Haha, ja det verkar nästan så. Shit vem fan är människan? :O

2009-08-12 @ 22:34:33
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0