Allsång och gymnasiet =)

Ikväll var då sista allsångskvällen och det är nu bara 3 veckor kvar på sommarlovet... =(
Blandade känslor, ska verkligen bli askul att börja gymnasiet men skola är ju alltid skola så.. "/

För övrigt har det väl inte hänt så mycket, för tillfället har jag, mamma och lilsys "semster" i torpet xD och hård träning av mig och hästen är det som gäller. Man måste ju vara i tipptopp nu när man ska börja ridgymnasium och höstens tävlingssäsong drar igång =D

Just nu passar jag dom två små trollen, som tur var har en av dom redan somnat xD Den andra sitter ute och kollar på Piff och Puff, TV = världens bästa barnvakt xD

Hahaha, men nu får ni ha det så gott så hörs vi =)

Buu&Pöss <333


Älskar min Älskling<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0