ursäkta!!!

Okej! sorry att jag inte skrivit här på typ hur länge som helst!!

Har bara varit så otoligt mycket, =)
Menmen, jag lovar att försöka bättre mig!

Idag har ialla fall tove sovit här! Hyrde tre filmer som vi skulle titta på mn Tove konstatera att hon va för trött så när vi hade tittat på första så gick hon o la sig!

Nu på morgonen var Tove tvungen att åka direkt typ för hennes mamma ville ha hjälp på hunddagiset, skulle då testa att titta på en av filmerna vilket inte gick så bra eftersom det var något fel på filmen! Menmen...

Fick skolfotona igår oxå... "/ Enskilda korten blev la ganska bra, ser lite tillgjord ut bara, på kompiskortet med Tove så blev det hur bra som helst(Y) Klassfotot behöver vi inte ens kommentera!!

Senare blir det hem till Trädet för att rida och så skulle jag få träffa älsk en liten stund oxå!! Yippi=D

Aja, ha de bra!!
Kmr ett inlägg i morgon oxå!! LOVAR!! haha

Pössar på alla söta!! xD<33


M <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0