081008

Okej, dagen idag då!!

Började med Bild då... Är nästan klar med min skulptur! happyhappyhaaaaappy!!!
Sedan gick Jag, Tove och Linnea för att äta frukost.. träffade Vicx där också, mkt trevligt!!

Sedan vare några lektioner kommer inte ihåg vad xO haha
Efter skolan konstaterar jag och Vicx att vi gått runt och pussat på varandra hela dagen!! x)
Sedan var det hem, ringde pappa och sa att jag skulle bli kvar hos mamma eftersom Jossen inte ville vara ensam. Jag och Jossen drar senare i väg till stallet. Fixar allt där...

Sen skulle vi hem, men när vi kommit hem så bestämde vi oss för att åka och möta älskling eftersom han var på väg upp med cykel =) Så ville jossen testa att köra moppen när hon satt bakom mig! haha sypersköj!!! xD
När vi kommer hem igen vill jag o jossen titta på film men inte muhammed men det blev det i alla fall. Sedan var muhammed nästan tvungen att åka hem dirket så då skulle jag o jossen följa med ofc!!

Jaja, nu blire fortsatt flum med Jossen <333

hihi, ha de alla schnyggingar!!!
<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0