confess...

Okej, jag erkänner!!! Jag SUGER verkligen på det här med bloggning!!  Men skit samma jag håller igång ändå....

Det är ju alltid ngt att göra när man har tråkigt eller hur?!

Okej, vi kan ju börja sedan i torsdags då ;P

Torsdag:
Drygt i skolan som vanligt, efter det hem till pappa, där jag kommer på att jag glömt nykeln hemma hos mamma, ( + att busschaffisarna i U-hamn är otroligt dåliga på att veta när de ska stanna!!!) men hade tur för det visade sig att pappa var hemma med Alva som tydligen hade varit sjuk!! Typ några timmar efter kom Tove och så skulle vi ner o hyra film men då var ju så klart Hemmakväll stängt så vi fick åka till ica o hyra ist!! Hyrde två otroligt bra filmer! "Pledge This" och " Indian Jones" senaste.. x)

Fredag:
Vaknar runt 9 tiden går ner o tittar på film och hinner inte ens sätta på filmen innan Lillemor kommer så jag måste springa upp och väcka Tove! Sedan var det slapp ett tag. Sedan började jag göra mig iordning för att ta bussen till Trädet så att jag kunde ta hand om pållen! Men som valigt min otur då... Precis när jag kommer ned till bussstationen ser jag min buss rulla iväg så det fick bli till att ringa morfar och höra om han kunde hämta mig! Självklart kunde han det! Vad skulle jag ta mig till utan dig <33 Hemifrån morfar ringde jag hem för att fixa så att allt blev löst med hästarna och vid 4 tiden skjutsade min älskade morfar hem mig till Linnea, hos Linnea städade vi hennes källare och efter det blev det mys hela kvällen med Linnea, Muhammed och Niklas <333

Lördag:
Vaknar kanske runt 10 tiden. går upp städar källarn igen, äter frukost går ut en sväng med Linnea och Bella. vid 12 går bussen till trädet där det blev direkt till stallet och rida! Sedan hem igen och duscha och fixa sig iordning till kalas hos kusinerna. En buss in till U-hamn och sedan fick jag och Mathilda stå ute i kyllan och vänta på pappsen som för övrigt var försenad!! När pappa hade hämtat oss åkte vi till kussen för att fira hans födelsdag!

Söndag:
Vaknar återigen runt 10 tiden. Får en massa gnälliga sms från mor om att vi missat den ända bussen som går på förmiddagen så att vi blir tvunga att rida på eftermiddan! Kommer hem till trädet runt 2 tiden och sitcker till stallet. Efter stallet blev det lite bråk med mor men när vi blev sams blev kvällen ganska go ändå x)

Måndag:
Happ, idag var det skola idag igen. Hände inte så himla mkt...
Efter skolan var det lite smått snöbollskrig vid bussarna, måste säga att vi e så otroligt mogna!! hahaha xD
Hem, äta och åka till stallet... Väl hemma igen hamnade man vid datan, när mamma kom hem blev det lite små tjafs om vad vi skulle äta men lyckades till slut komma fram till våfflor!! =) Efter maten hamnade man här igen och snart ska man väl gå och lägga sig då man är ngt så sjukt trött!! =P



saknar dig varje stund du inte är nära <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0