081130

Jaha, första advent nu då... usch tiden går alldeles för fort... =(

Igår vaknade jag då hemma hos pappsen vid 9 tiden... måste säga att jag blivit riktigt duktig på att gå upp när klockan ringer och inte en halv timma senare xD
Först blev det frukost sedan stressa som f** för att hinna med bussen! Slutade med att pappa fick skjutsa ned mig till stan för att ta bussen därifrån!! xD
Åkte hem och åt lite för att sedan sitcka iväg till stallet.
Väl där hade Mathilda redan mockat och fixat höet så det var inte så himmla mkt att göra förutom att rida...
Ridningen blev as härlig så jag bestämde mig för att rida Nanzan också.... När jag kom tillbaka till stallet var Muhammed där <3 Rolig överraskning =D<33

Hemma igen så blev det massa sköj och så skulle ju älskling sova över! Massa mys <33
Senare på kvällen kom lite folk, ngn kille från Isa och Jossens klass tydligen haha xD


Imorse tvingade mamma upp mig vid runt 8 för att åka och släppa ut hästarna! Var skittrött menmen...
När man kommer tillbaka var Muhammed uppe och hade fixat iordning på rummet och alltihopa!! Såsöt<333
Så blev det frukost och en stund efter det blev det pepparkaksbak!! superduper kul xD

Sedan var det lunch (inte för att man särskillt hungrig eftersom man proppat i sig massa pepparkaksdeg hahaha)
Sen iväg till stallet samtidigt som älsk åkte hem =( I stallet blev det till att så snabbt som möjligt fixa hästarna så att det inte skulle hinna bli mörkt.

Efter stallet blev det hem och duscha och sedan hamnade man här =)
Nu blire arbete och sedan sängen<3 imorron e de ju skola igen=(

Pössar <333

Muhammed<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0