081128

okej nu e de fan rekord!! 4 inlägg på 3 dagar!! e ja grym eller vad!! hahah xD

Inget stall för mig idag, min underbara lillasyster tog hand om pållen så jag kunde umgås med världens bästa Tove <333


Efter skolan drog jag och Tove in till U-hamn! Vid busshållsplatsen möte vi p söt Emma <33 Sedan gick vi upp till Gunthers för att fika och medans vi satt där kom Emma upp igen och sedan gick hon med oss när vi vandrade i affärer.. xD

Runt 5 tiden kom Lillemor och hämtade oss och var så vänlig så att hon körde hem mig.... tackartackar =)

När man kom hem blev det data, läsa och sedan data igen.... x)

Älskar dig ngt så förjävla mkt men ibland så undrar man!! hahah xD <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0