081126

yeah!! okej känner mig jätte redig =)

Först idag så gick jag liksom upp utan att någon kom o klaga på mig!! bara det liksom!!! x)
Sedan i skolan, inte en lektion sen och massa sånt jobbade på alla... utom No:n då jag typ somna!! hahah xD
Efterskolan så åt jag bara lite och var i stallet vid kvart över 4 !! (Y)
Dessutom har jag hunnit med att fota lite OCH lägga in bilderna i datan...

Sedan då så lägger jag in ett blogg inlägg redan 2 DAGAR efter föra!! haha superduper rekord!! xD

kanske läger upp lite bilder på både bilddagboken och på www.freewebs.se/millanedmanpic  
kolla gärna!! =D

sedan måste jag bara säga att Jag ÄLSKAR mitt liv, mina vänner och min pojkvän!!! <33333
Vet inte vad jag skulle vara utan er <333

MassamassaMASSA kyssar till er <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0