sry!!!

Okej... återfall...

Har hänt ganska mkt sedan ja skrev sist....
tror ja iaf x)

 Viktigast av allt så klart har de ju varit Jul =)
Fick massa fina prylar och av mina kära föräldrar fick jag en ny mobil telefon =) yippe, superlycklig!! xD

Sen har de hänt alldeles för mkt för att ja ska orka skriva om allt...
Fick iaf betygen, MVG i historia! Så grymt stolt!!

O ja ja vet! Jag älskar att skryta om mig själv och jag vet... de e inte alltid bra att göra de!! =)

Snart e de ju nyår! Ska firas så klart!
I år blire hos Nea! Ska bli supersköjsigt!! =)


Men ha de bra nu så får vi se om de blir ngt mer inlägg in nyår om inte


GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0