träningsdax!

Jaha, nu ska vi se viken ordning vi ska ta saker här! haha, börjar me skolan xD

Idag var det då alltså fotografering! Som vanligt sprang man in på toaletterna för att kolla spegeln varenda rast och sedan när det väl var dax så såg man nästan bara värre ut men jaja, fotot blev förhoppningsvis bra och imorgon är det dax för komisfoto med sötnosarna!! Vi får hoppas att det blir lika bra(Y)
Efter fotot slutade alla i a2 eftersom våran 2 sista lektioner blivit inställda.... Så jag och Vickan ( som egentligen inte hade slutat än...) började gå ned åt bussen tillsammans med Tove<3

På bussen kommer jag på att jag egentligen inte får ta hem kompisar på grund av valparna, men efter ett tag kom vi på en lösning så vi började diskuter julklappar istället!! xD typiskt oss haha =)

Hemma blide det pannkakor och Tvn sedan ut till stallet för att fixa inför träningnen!

Träningen gick för övrigt skit bra(Y) Fick lära mig ett helt nytt mer "snällare" sätt att rida Candy och hon gick bättre än ever!! Hört massa skit om tränaren men ja säger bara , Det är bara skitsnack! Han var jätte bra och man var med i träningen på ett helt annat sätt!!

Nu blir det till att plugga Kinesik geografi ( URGH!!"/"/=()
Herrå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0