That's life...

Gud vad livet kan vara skit ibland!
Känner mig så jävla uttnytjad! Jag ställer alltid upp, säger nästan aldrig imot och när jag gör det tas jag för någon jävla idiot! Fattar inte att man inte märker det! Folk som säger att dom älskar en och sedan bara dom vänder ryggen till en så fort det kommer någon annan som är roligare, sötare är mer populär! Det är precis som att jag är någon som bara ska stå där och vänta på min tur, någon jävla sak som man bara kan ta fram när som helst när ingen annan passar!! Jag vet inte hur jag ska kunna orka med längre! Känns inte som om någon ser mig över huvudtaget, bortsett från min familj så klart då, och ibland inte ens dom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0