Tävling!!

Idag var det då tävling i Grästorp!

I Första klassen gick det inte bra för mig, fick 8 fel på grund av två vägringar!! Helt och hållet mitt fel blev så jäkla förbanad på mig själv så...!!!
För Mathilda gick det lite bättre! Hon red fel fritt i fas 2 och tiden var 20,3 sek! Tyvärr så var det bara 5 placerade och 5an hade tiden 20,2! Jätte synd men så är det... =(

I LC, byte vi plats så att säga, för Mathilda gick det inte lika bra. Ramlade av Bonanza vi 3dje hindret... Ingen allvarlig skada men hon slog i ena knät lite "/ För mig gick det dock bättre men ändå inte hela vägen! Fick ett stop på 2an då det kändes som om Candy skulle hoppa men hon "ångarde" sig precis innan hindret!

Förrövrigt var det än lyckad tävlingsdag! Vädret var bra och banan var bra, tyvärr blev det lite för varmt och damigt men vi klarade oss!!

Bilder kmr med nästa inlägg tror jag!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0