Regn....

Hejsan!

Idag har det regnat precis som alla andra dar =( Gud va trist de är! Vart tog allt det fina vädret vägen? Kommer väl antagligen tillbaka när skolan har börjat "/!!

Kom bara att tänka på hur otroligt lätt det är att lura sin egen hjärna! Till exempel idag när jag gick hem från stallet! Helt plötsligt fick jag för mig att det var hur långt som helst hem och att jag aldrig skulle orka gå hela vägen! Men så kom jag  på att om jag fokuserar på något, t.e.x en lyktstolpe eller nåt och när jag gått förbi den så tittade jag på något annat en liten bit längre fram, helt plötsligt hade jag gått hela vägen hem! Och då kändes det inte alls som om jag hade gått långt! =)

Min dag i övrigt har annars varit otroligt tråkig! Gick upp för att äta frukost samtidigt som jag tittade på tv, efter det försökte jag tjäna lite pengar så jag ställde mig för att strycka tvätt samtidigt som ajg typ tittade på 3 filmer till llr något! Sen kom Mathilda hem så vi åkte till stallet, där vi upptäcke att hästarna va hur blöta som helst så vi kunde dock inte rida! När vi kom hem igen satte vi oss och såg på ännu en film!! Nu ska vi beställa lite pizza sen få¨r vi väl se vad ajg hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0