on my way....


Okej!
Känner mig mycket bättre idag! Men igår känndes det verkligen som om inget någonsin skulle bli bra! Jag antar att jag får försöka lära mig att leva med det, eller något!
Hoppas bara att allt ska bli som det var förut men jag vet inte hur det ska kunna bli det!
Jaja, för övrigt har min dag varit bra, förutom att jag nästan somnade på bussen så jag var nära att missa kliva av
och att jag fick en ganska orättvis beskylning av min mamma men det har löst sig nu! Tack för det för jag orkar verkligen inte fler bråk just nu!
Imorgon blir det kalas för att fira Isa och Jossen, det blir la kul!
Menmen, nu känns det i alla fall som om jag är "on my way..." igen

Hade känts så bra<3

Kommentarer
Postat av: neeah

Hur har du kunnat ändra bilderna? :O

2008-08-15 @ 11:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0