Helgen!

Halloj på er!
Nu har helgen gått och Ida har varit här! Har hållit igång hela helgen så nu e man rättså trött! I Fredags var det dax för kräftfiske fast det blev inte så mycket av det på grund av att Christer ringde och sa att det hade läckt in vatten i hela källaren!! Så det blev till att snabbt packa sig in  i bilen för att åka hem och kolla hur stor skadan var! Som tur var så va den inte så stor =)

lördagen var det tävling! Jag var ju då dock inte med och tävlade själv på grund av att min häst inte måttt 100 bra! Men min lilla syster var med. Det gick hyfsat bra och vi åkte hem nöjda om än något blöta !! haha xD På kvällen sedan så skulle vi på kräftskiva! Väldigt trevligt!

Söndagen sedan ösregnade det hela dagen så vi bestämde oss för att sitta inne och titta på film! Tittade på alla Sagan Om  Ringen-filmerna, Tonårliv, Beck och sist men inte minst Kopps. Otroligt rolig dag. 

Måndagen, idag då alltså ;P, var därimot inte lika rolig. Det var dax för Ida att åka hem =( Gick upp vid 8 tiden ungefär. Kl 10 satte vi oss i bilen och åkte iväg till falköping! Fick vänta där i en halv timma sedan kom tåget kl 11.11. 

Nu ska jag gå och se om mor min behöver lite hjälpo med något sedan blir det till stallet och rida älsklingen!! 

Puss o Kram på Er!! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0