080831



Okej, det blev inget med ridningen i förgår på grund av att jag blev dålig igen! Igår natt fick jag typ inte sova så mycket heller på grund av att jag hade sjuk ont i hela kroppen så jag fick kramper och det hela slutade att jag fick gå upp och spy för jag hade så ont!

Men för att byta till något trevligare ämne så var jag på 18-års kalas igår! Grattis Rasmus! Jag, Felix, Dennis och Mathilda tillbringade hela kvällen med att sitta och kolla på Rasmus när han spelade "Alone in the dark" det var typ skitläskigt massa odödingar som hoppade upp ur jorden närsom helst och skit!! Kunde typ inte sove efter det!

Idag så blir det ialla fall ut och rida sedan in igen för att hämta kamran och sedan blir det FOTA!!!

Jappjapp
Ha't <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0