080827

hm? hänt idag, typ inget... bara läger in ett inlägg för skoj skull =)!!
Har varit några dagar i skolan utan Linnea nu =( tråktråk... men har ju haft Tove och Vickan och vi har haft super skoj!!! hahha vi äger tjejer me våran Majdidos xD hahaha!!!

Igår var jag med Tove inne i stan! Menningen var att jag skulle gå och klippa mig kl halv 4! Tror ni inte då att ajg inte kommer på förren kvart över 5 att det var det jag skulle göra!! :O Så sprang in där på salongen och slängde ur mig en massa ursäkter till allt och alla!! Belv en hel del nytt smink denna dag och så en allmänacka till skolan! Måste ju försöka hålla ordning på grejorna nu!

Idag kom jag hem med feber =( Så jag villade mig hela dagen och nu mår jag super igen (Y)

Happhapp, nu får jag väl gå och lägga mig!
Hade alla sötnosar <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0