080822

Hej igen!
Idag har inte varit någon lyckad dag!

Vaknar, eller snarare går upp vid 6 efter en helvetesnatt!!! Har haft kramper hela natten så jag har då inte kunnat sova en enda sekund!! Så det blir typ helt omöjligt att gå till skolan! Om man dessutom lägger till att jag hade huvudvärk, ont i halsen och fortfarande en hel del ont i magen så fick det bli till att stanna hemma!!

Vaknar för andra gången runt 12 tiden efter att ha sovit något oroligt men dock sovit!! Sätter sig för att titta på en film som man spelade in igår men då visar det sig att pappa hade stängt av tvn så typ bara halva filmen var inspelad! Fortsätter sedan med att  jag upptäcker att vi inte har någon som helst mat hemma och bara en liten stund senare kommer huvudvärken igen!!

Efter ett par timmar kommer mamma och hämtar mig! Mår nu mycket bättre men är sjuk hungrig!! Så vi åker ner och handlar och sedan blir det till att åka hem till Trädet, när man kommer hem så får man äntligen i sig lite mat och sedan snabbt ut till hästan för att rida och sedan snabbt in igen för att kolla på Casanova. Då visar det sig att kanal 5 inte funkar på tvn i tv rummet och tvn i köket inte funkar alls!! :@!!!!  Happhapp, får sedan också reda på att LAdy fått en 8de valp men att den hade dött =(

Som sagt helt klart min otursdag!!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0