080820

Skolan nu då! Två dagar i skolan och man är redan slut! Gårdagen var väldigt bra men idag blev det dock inte det...
Både Tove och Vickan skulle åka med 7erna till Vidablick eftersom dom är BDO och Linnea skulle på begravning hela dan! Så jag strövade väl runt ensam i korridorerna om det inte va så att Lollo joina mig någon rast! Vet inte hur jag hade klarat mig utan henne idag! <33 Sedan försökte jag också då med konsten att inte prata i 10 min! Lyckades faktiskt tro det eller ej!! När man kom hem blev det dock lite mer fart! Först massa pannkakor (och jag har konstaterat att jag kommer bli väldigt fett!!) sedan blev det ut till hästarna för att rida lite! Blidde lite hoppning idag då, helt Ok bara det att Candy inte gillade att det var så halt i backen så vi hoppade inte så jätte mycket! Nu ska det bli lite kvällsmat sedan får vi väl se eftersom det antagligen blir s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0