Värme&Sol

Gud va skönt!
Här är det strålande sol och nästan 30 grader varmt!
Så jäkla skönt!

Har suttit ute i solen en bra stund och jag tror att jag faktiskt har blivit lite brunare! =)
Sååååå härligt! Om det fortsätter så här kanske inte jag är brun i slutet av Juni istället för slutet av agusti som vanligt... "/
Jag ursäktar mig med att jag fakitskt inte har tid att sola, så de så...!!! ;)

Nu till det tråkiga! Fick jätte ont i ryggen igår och i morse kom jag knappt ur sängen så det blev iget stall för mig idag. Istället fick jag åka till en massör, där fick jag veta att min rygg var "knäckt" och hon hade inte rätt utbildning för att rätta till det så nu har jag en ny tid hos en annan massör imorgon som ska knäcka min rygg. Tycker dock det låter lite skrämande men vi får väl se! Så på grund av detta har ja nu ridförbud tills min rygg blir bättre! KUL? NOOOOT!!!

Medans mamma prata med Andre (massören som ska hjälpa mig imorgon) så, av någon andledning, kom de in på min huvudvärk och Andre trodde att han kunde hjälpa mig med den genom akupunktur (stavning?) så vi får väl se hur det går men vi får hoppas på det! =D

Snart ska jag med pappa och Mathilda till stallet och se vad jag kan hjälpa till med där =)


Här kommer föresten några bilder från igår som Linnea tog när jag var i stallet:





Älskade ponny =D<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0