Stockholm- here I come!!!

Har nu avslutat min andra dag på Ängsgårdens förskola och sitter i bilen på väg mot stkh =)
Vi har inte ens kommit till jönköping än så vi har en bit kvar ;)

Problemet är bara att min data har bestämt sig för att den inte har någon lust att samarbeta med TV3 play just nu så min plan att först kolla på Morden i Midsomer och sedan sova resten av vägen är förstörd, med andra ord; detta kommer bli en låååååång bilfärd ;)
Men jag klara väl mig, as always!

Kom dessutom på att jag inte berättat att jag fyndat!
Har nu en ny liten "höft"-väska i vit skin =D Inhadlat på Ylanders i Ulricehamn för endast 99kr =)
Denna kommer användas flitigt i sommar, dock har jag ingen bild på den men det kommer =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åker ni bil upp ? :o

2010-06-18 @ 16:08:17
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!

Nu är min tävling avslutad. Jag kommer börja följa din blogg från och med idag kl 18.00

Jag slutar läsa den på måndag klockan 18.00. Då hoppas jag kunna utse en vinnare. Så nu får du skriva för allt vad du har! Lycka till! :)

2010-06-19 @ 12:36:45
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0