Sängen...

Har legat i sängen hela dagen idag igen! =( super tråkigt...

Hsr suttit och grejat lite med en uppgift som jag och Emma Ferlin fick vid ett klubbmöte =)
Hoppas det blir bra (Y)

Sitter dessutom nu och funderar på om jag är hungrig eller inte... Har ju inte fått behålla min frukost sååå...
Men jag får väl försöka tvinga i mig lite mat och dricka, jag vill bli av med den här skiten nu! Det värsta är att man känner sig så pigg ena stunden och nästa så är man inne på toaletten och jaa... kanske inte ska ta upp det här...

Längtar efter min älsklingspålle också <3 Vi ska ju få börja hoppa nu igen, först lite ute i skogen bara små stockar och går det bra så ska vi gå viadre =D

Nu ska jag ialla fall ta en väl behövlig dusch och vädra ut rummet!! Sen får jag väl se om jag får i mig någon mat "/


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Tack så jättemycket! :D



Och tack igen, ibland så får jag till det^^ Mamma har jag fått lära lite också. Hade även stor nytta av att jag till tävlingen fick låna syrrans systemkamera! ;)

2010-06-22 @ 20:05:04
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0