MHPC

Idag har det varit regional ponny hoppning på UBRK. Det har även varit delkval till MountainHorsePonyCup-MHPC, finalen går avstappeln i Stömsholm under Ponny-SM

Vart riktigt trevligt för omväxlings skull, inte ett enda bråk, kanske börjar "freden" lägga sig? Man får ju hoppas!!!

Just nu vill jag typ bara hem och lägga mig! Är sååååå sjukt trööttt!! Tror antagligen inte jag kommer orka göra något annat än fixa Candys ben och mocka innan jag åker hem, hon får nog vila idag!
Men nu till veckan har jag bestämt mig för att vi ska trimma till tävlingarna i Juli/Augusti. Det blir dressyr kontra klättring och konditionsträning!
Har även bestämt mig för att jag inte tänker godta mitt förbjud mot hoppning! I början av augusti SKA jag vara med på en lokalhoppning i Herrljunga, sen får mor och far säga vad de vill!!

Blir ständigt förvånad över hur folk tänker/ tycker/ uttrycker sig, tur att det ialla fall finns några med förnuftet i behåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0