Kategorier

Nu har jag skapat två nya kategorier

Dessa tänkte jag presentera och förklara i detta inlägget.

Den första kategorin är "Ur mitt liv". Här hade jag minst 1 ggn i månaden tänkt lägga upp något/någon ur mitt liv som antingen är väldigt speciell för mig eller som jag inte kan leva utan osv. Här kan till exempel ett favorit nagellack komma upp och så förklarar jag lite kring det mm.

Den andra kategorin är "Tävlingar". Jag har nämligen tänkt starta en del tävlingar. Jag har kikat runt lite på andra bloggar för att få inspiration och jag har förstått att det som är mest "intressant" verkar vara att ha veckan/månades blogg tävlingar och att ha frågestunder. Så nu tänkte jag göra så att jag varje månad har en Månadens Blogg. Mer info om det kommer komma senare. Jag kommer även ha lite andra tävlingar som man kan vara med i så som Bästa bloggdesign osv.
Vinster för dessa tävlingar kommer i stort sett vara samma sak nämligen länkar från min blogg och länkad i varje inlägg under den månaden/veckan. Men vem vet det kanske kommer upp något extra smaskigt pris någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0