Fixa

Håller på att fixa lite med bloggen!
Tänkte att det skulle bli nytt och fräscht nu när sommaren äntligen är här!

Midsommartema kanske? ;)

Eftersom min kära vän Linnea alltid klagar på att jag uppdaterar för lite ska jag nu ordan med lite saker som kanske gör bloggen mer intressant.

Deet kommer bland annat att tillkomma en ny kategori, men ajg vslöjar inte än vad den kommer handla om... ;)
Överaskningaröveraskningar ;) haha

Sen kommer som sagt bloggen även få ett nytt tema, vad för tema vet jag inte än men vi får se vad det blir.

Jag räknar med att bloggen ska vara färdig "renoverad" i slutet av veckan (innan midsommar) så förbered er på mycket förändringar under veckans gång!

Ska också utnyttja denna veckan till att "lära känna" bloggen och allt om har med desigen osv att göra så att jag blir ett riktigt proffs! Haha, så därför varnar jag också för att det kan se lite konstigt ut vissa stunder xD

Nu ska jag ialla fall forsätta!



Bild till Fredrika:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0