Dagen

Ja, min dag har faktikst varit ganska bra!
Är äntligen frisk och mår super igen så imorgon blir det jobb!

Vakande idag av att mamma ringer och säger att Sonja står vid dörren (vår fd. hyresvärd) och väntar på att jag ska komma och lämna ngt papper, sedan blev det sängen igen och vaknade inte försen vid 11. Frukost + tv + bok =D Belv också datan liten stund. sen sat ajg väl typ med datan och tvn tills det var dax för lunch som också åts vid datan och tv ;P

Sen ringer mamma och säger att hon ska några ärenden på stan och undrar om jag vill komma ned och ge henne lite sällskap, så snabbt göra iordning sig och sedan ner till stan. Så blev man lovad en glass men fick inte någon, MKT dålig stil ;)

Efter det så blev det en snabbis hem för att lämna det vi inhandlat och sedan ut till Coop för att kolla på grill ;P Blev dock ingen idag men mamma hittade iaf en hon gillade :P
Vidare blev det till Ica och nu är jag hemmma igen =D

Det var pretty much it =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha nee det fanns inte i brunt ;)

2010-06-23 @ 22:36:25
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0