Bättre

Hejhopp!

Börjar äntligen känna mig bättre, tror det var duschen som gjorde mig bättre haha!
Men det blir dock ytterligare en dag hemma eftersom jag inte får smitta ned alla barnen på dagis...
Känns jätte nödvändigt det här!
Så jobbar torsdag och sen midsommar på fredag (Y)
Efter det är det en hel vecka kvar + 3dagar i veckan efter sen börjar mitt sommarlov på riktigt!!!

Nu har jag precis kollat klart The mentalist, säsongsavsluting </3 breaks my heart...
De fick någon ny chef som började komma in där och bossa och förstöra allt!! Dumdum!!

Innan dess var det ju självklart NCIS: LA, Mkt spännande även där :) där kom det också en ny in i gänget men han hissar vi!!

Nu blir det snart sängen och min kära bok<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0